onsdag 9 januari 2013

- Göra eget reflextäcke, del 3

Nu är jag igång igen och försöker få till det där reflextäcket jag började med för några dagar sedan.

Fick ju hem kantband och reflexband i brevlådan idag, dock var reflexbanden mycket smalare än vad jag trodde att dom skulle vara, men det kan nog gå ändå. Och eftersom jag inte satte dit dom som jag hade tänkt först så blev det även lite kort, men jag löste det ändå och hoppas att det blir bra i alla fall :)

Lagt ut reflexerna som dom ska sys fast, jag tycker det blev helt okej även fast dom var lite smala. Känner man att det behövs mer sen så får man väl bara sy på det i efterhand, jag jobbar med det jag har nu helt enkelt ^^.

Nålat fast dom första delarna av reflexerna som jag ska sy fast, får se om jag syr dit alla reflexer ikväll, eller om jag fortsätter imorgon eller nåt ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar