torsdag 17 januari 2013

- Somewhere over the rainbow

Idag har det mest varit plugg på schemat för mig. Kom väl upp ur sängen lite senare än vad jag hade tänkt från början men inte jättemycket senare åtminstone :P Så det är ju alltid nåt ^^.

Sen på förmiddagen så har jag och Katarina setat och pluggat tillsammans inför tentan imorgon, tills typ runt 12 snåret för då fick vi ta en paus eftersom jag skulle åka och träffa terapeuten.

När jag var färdig där så åkte jag ut till mamma och plockade upp Anna som hade varit ute hos hästarna så hon fick följa med hit och vänta här på Micke istället för där. Det slutade med att vi åt litegrann tillsammans med dom :)

Nu har jag och Katarina setat ett tag till med plugget och nu ska vi ta en kort paus innan vi kör lite till, tentan ska klaras imorgon! Håll tummarna!!

1 kommentar:

  1. Den här gången klarar du det! Och är du lite osäker på en fråga, skriv ändå och chansa :D Du kan inte få minuspoäng!

    SvaraRadera