söndag 6 januari 2013

- Kläder gör människor, hö gör hästar

Idag har varit en ganska lugn dag men samtidigt känns det som att jag ändå har hunnit med att göra lite saker ändå. Konstig känsla :P Haha.

Vaknade först runt 10 tiden men klev inte upp ur sängen fören närmare 11, så kan det gå när man är vaken länge :P Micke skjutsade ju hem mig från Anna runt 2 tiden inatt ungefär.

Sen runt 12 ungefär så dök Amanda upp och hämtade mig så åkte vi ut till mamma där vi tog en liten tur på Paddan och Demon, blev dock inte så lång tur och det blev även bara skritt, vägen var så himla ojämn med hård snö så vi kände att vi inte ville trava någonting där, så fick bli bara skritt idag.

Efter det så åkte vi tillbaka hem hit och då hade även Ante och Linnéa dykt upp här och dom tillsammans med Niklas höll på att göra mat, så åt vi litegrann och sen åkte jag och Amanda vidare, åkte in till stan och hämtade upp Anna och vidare ut till pappa. Där rotade vi fram sex stycken lagom tjocka trädstammar och släpade till pappas verkstad där jag och Anna ska jobba med att barka av dom så dom blir fina bommar :D

När pappa hade visat hur man skulle göra så tog vi pappas bil (våran gav typ upp igår, det började skramla en massa vid högra framdäcket när vi åkte in till stan) och åkte hemåt igen, släppte av Anna inne i stan och åkte vidare hem där jag möttes av en galen katt :D

Så nu då? Har beställt reflexband och kantband som jag ska ha till täcket, så får vänta tills det kommer innan jag kan fortsätta igen nu, men får väl hålla mig i skinnet helt enkelt, kanske försöker mig på något annat under tiden, vem vet ;P Jag har ju fått nå himla dille på att göra massa egna saker, kul är det! :D

Aja, nu måste jag gå och diska, skulle ha gjort det direkt när jag kom hem men lyckades fastna här vid datorn först :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar