tisdag 1 januari 2013

- Nytt år, nya möjligheter.

Ja, det är väl så folk brukar säga såhär efter en nyårsafton.

Jag har inte några direkta nyårslöften som jag avgett iår, det var nog faktiskt ganska många år sedan som jag verkligen ansträngde mig och satt och skrev nyårslöften, det känns ändå som att man aldrig riktigt lyckas hålla dom. Däremot så kom jag på några få saker som jag känner att jag vill tänka lite extra på och anstränga mig lite extra för att hålla igång och fortsätta med.

Rida hästarna regelbundet - Jag vill absolut inte tappa det här som jag och Anna har kommit igång med, jag vill fortsätta ta mig tiden att åka ut till mamma och rida hästarna åtminstone någon gång per vecka, både för deras skulle och för min egen skull, även när skolan kommer igång igen. Jag skulle även till hösten vilja kunna börja rida på ridskola igen.


Komma igång med skolan igen - Jag ska se till att få tag på studievägledaren nu under dom närmaste dagarna och prata med honom hur det ska läggas upp med det sista jag har i skolan, om jag ska ta praktiken först eller den kursen på fem veckor som jag har kvar. Och jag ska ge järnet! Jag ska anstränga mig och det ska äntligen få gå framåt igen och kännas bra!


Jobba på förhållandet med Niklas - Det är inte det att vi har haft det dåligt, men det har varit lite svackor den senaste tiden. Jag älskar Niklas och jag vill leva med honom livet ut, jag vill också att saker och ting ska kunna kännas bra från bådas håll, därför är våran kommunikation en viktig del, så vi får börja där :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar