måndag 28 januari 2013

- I'm so tired

Är helt galet slut efter en lång dag med föreläsning samt någon timmes ytterliggare plugg när jag kom hem. Gav upp när jag började känna en antydan till huvudvärk, tack och lov så hann det inte bli något mer än bara en antydan.

Så nu sitter jag i soffan och funderar vad jag ska göra, jag är otroligt trött och skulle vilja sova, men jag har den känslan att om jag går och lägger mig så kommer jag inte känna mig det minsta trött när jag väl har lagt mig i sängen och absolut inte kunna somna då.

Så jag sitter och funderar på vad jag ska göra, om jag ska orka sätta mig vid min stationära dator och spela lite kanske, eller om jag ska kolla på någon lättsam film där man inte behöver tänka så mycket, eller om jag ska lägga mig här på soffan med min bok. Ja, får väl se hur det blir helt enkelt.

Ska försöka att inte somna alltför sen åtminstone eftersom imorgon blir det till att gå upp tidigt och åka ut till hästarna innan jag drar vidare till Västerås en vända igen. Ingen föreläsning imorgon i alla fall men däremot grupparbete, det känns i alla fall skönt att vi planerar att bli färdiga med det imorgon så behöver vi inte tänka mer på det sen ^^.

Nej, nu ska jag försöka komma fram till något och sen hoppas på att jag kan somna när jag väl lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar