måndag 21 januari 2013

- Kort summering av helgen som gått.

Det får bli en liten snabb uppdatering om dom senaste dagarna nu innan jag ska åka iväg till tåget som tar mig till skolan igen nu då.

Fredag: Var iväg till Västerås och gjorde tenta, efter det så åkte jag vidare till Katrineholm för att hälsa på Madde :) Kvällen tillbringades framför tv:n då vi kollade på tre disneyfilmer :D

Lördag: Hände väl inte alltför mycket under dagen men framåt kvällen så gjorde vi mat och sen så gick vi över till Maddes syster och hennes pojkvän, där var det ännu lite fler folk och det blev lite gott att dricka och så spelade vi "Med andra ord", kvällen avslutades på en krog där det blev lite dans :)

Söndag: Åkte hemåt på förmiddagen,var hemma vid ett tiden och då kom Amanda och plockade upp mig från tåget, vi åkte vidare och hämtade även upp Anna och så åkte vi ut till fors och tog en ridtur på hästarna :) Sen till kvällen så blev det lite film tillsammans med Lina.

Ja, det får räcka för den här gången faktiskt, hinner inte skriva något mer, nu måste jag dra iväg till tåget så jag inte missar det.

Nu är allvaret igång igen = skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar