måndag 21 januari 2013

- When there is not enough time, I miss you so much

Så var första dagen i skolan avklarad, har ju för tusan inte haft en riktigt lektion på nästan ett år, lite mindre än det men inte alltför långt ifrån. Men kändes bra i alla fall, vi hade kursintroduktion och även om denna kursen känns maffig och det är mycket information etc att ta in på endast fem veckor så ska det bli intressant att läsa och det underlättar verkligen!

Så framöver nu så kommer det bli många och långa dagar i skolan, som den här veckan, nu hade jag idag, imorgon har jag tur och är "ledig" = inget schemalagt men måste förbereda lite inför träff med gruppen som jag ska skriva grupparbete med på fredag. Sen onsdag och torsdag är det föreläsningar från 9.15 - 16.00. Så jag kommer säkert vara sådär lagomt slut i huvudet till helgen :P

Jag saknar hästarna! Och jag hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir alltför galet kallt imorgon så man ändå kan vistas ute och åka ut dit en vända, annars måste jag vänta ända till helgen innan jag kommer ut till dom igen, och det vill jag helst inte. Det är så skönt att komma ut dit och bara slappna av, så skulle vara otroligt skönt om man lyckades slänga in några timmar där utöver plugg på min "lediga" dag den här veckan.

Det är ju verkligen nackdelen med skolan, att man inte alls får lika mycket härlig tid ute i stallet. Men får väl försöka göra det bästa av det och ta mig ut så fort jag får chansen helt enkelt!

Nu ska jag kolla på en film och sen är det dags att sova, är sådär lagomt trött eftersom jag varit vaken sen klockan sex imorse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar